{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

ΑΘΗΝΑ | SOFITEL: The Hotel Design Workshop


10/02/2018

10:00 - 17:00

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ

«Πώς να προδιαγράψετε ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο από τον σχεδιασμό μέχρι την πώληση!»


- Το Workshop θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Sofitel στην περιοχή του Αεροδρομίου.

- Η είσοδος είναι δωρεάν και χρειάζεται η προσκόμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

- Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2109408714

SESSION 1

ΤΟ CONCEPT

Περιγραφή

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πώς επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.

Keypoints:

-  Για ποιο λόγο είναι απαραίτητη η διασαφήνιση του concept για την σωστή αρχιτεκτονική ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου. 

- Πώς το σωστά προδιαγεγραμμένο concept επηρεάζει τις συνολικές πωλήσεις του ξενοδοχείου.

- Ποια στοιχεία πρέπει να λάβει υπόψιν ο ξενοδόχος για την σωστή προδιαγραφή ενός πετυχημένου ξενοδοχείου.


Curator:  Ζένιος Ζένιου | Upselling Hotel 

Duration: 10.00-12.00 


CURATED BY:

SESSION 2

ΤΟ DESIGN

Περιγραφή

Πώς το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν την συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πώς συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.

Keypoints:

- Ποια είναι τα στοιχεία που χρειάζεται ο Αρχιτέκτονας και ο Interior Designer για έναν επιτυχημένο σχεδιασμό του ξενοδοχείου.

- Ποια είναι τα σημαντικότερα στοιχεία στον σχεδιασμό που επηρεάζουν την λειτουργικότητα και την υψηλή ικανοποίηση του πελάτη που μεταφράζεται σε κριτικές.

- Πώς ο Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και το Design μπορούν να γίνουν πωλησιακό πλεονέκτημα και να ενισχύσουν τον τζίρο του ξενοδοχείου.


Curator: Μαρία Σφυράκη | ATN Constructions 

Duration: 12.30-14.30 

CURATED BY:

SESSION 3

THE ONLINE SALES IDENTITY

Περιγραφή

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.

Keypoints:

- Πώς ορίζεται το Ξενοδοχειακό Online Identity και γιατί δεν συνδέεται πλέον μόνο με το website αλλά με την συνολική αποτύπωση του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο.

- Ποια είναι τα σημεία κλειδιά που πρέπει ο ξενοδόχος να προσέξει έτσι ώστε να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις στο δικό του booking engine αυξάνοντας το συνολικό του revenue.

- Πώς συνδέεται το design και το concept του ξενοδοχείου με τις πωλήσεις και με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί έτσι ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σε ταξιδιώτες αλλά και travel agents.


Curator: Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος | Hotelgenius 

Duration: 15.00-17.00 

CURATED BY:

WORKSHOP SPONSORS
Curator
Χορηγοί
ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}