Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.
Keypoints:
- Πώς ορίζεται το Ξενοδοχειακό Online Identity και γιατί δεν συνδέεται πλέον μόνο με το website αλλά με την συνολική αποτύπωση του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο.
- Ποια είναι τα σημεία κλειδιά που πρέπει ο ξενοδόχος να προσέξει έτσι ώστε να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις στο δικό του booking engine αυξάνοντας το συνολικό του revenue.
- Πώς συνδέεται το design και το concept του ξενοδοχείου με τις πωλήσεις και με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί έτσι ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σε ταξιδιώτες αλλά και travel agents.
Curator: Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος | Hotelgenius
Duration: 15.00-17.00