{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Hotel Housekeeping: Πώς να οργανώσετε το Housekeeping του ξενοδοχείου σας με στόχο την οικονομικότερη διαχείριση αλλά και την ικανοποίηση των πελατών


19/11/2017

18:00 - 19:30

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ

Μάθετε πώς θα αναβαθμίσετε ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου σας, ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών σας και κατ' επέκταση τις θετικές κριτικές

ΚΥΡΙΑΚΗ, 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 | 18:00 - 19:30

Το Housekeeping αποτελεί ένα από τμήματα που επηρεάζει καθοριστικά την εμπειρία του επισκέπτη και κατ’ επέκταση τα reviews. Στο πλαίσιο αυτό, το 100% Hotel Show, προσκαλεί την executive Housekeeper, κα Όλγα Αργυρού, η οποία μέσω ενός advanced workshop θα δώσει όλα τα key points αναβάθμισης και οργάνωσης του Housekeeping.

SESSION 1

Το προσωπικό και η εικόνα

Περιγραφή

Με ποιο τρόπο θα οργανώσετε και θα εκπαιδεύσετε το Housekeeping Staff για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος, αλλά και τι θα πρέπει να προσέξετε στην εικόνα και την επικοινωνία του προς τα έξω, καθώς αποτελεί το προσωπικό με την μεγαλύτερη τριβή με τον πελάτη.

SESSION 2

Βασικές αρχές Οργάνωσης τμήματος ορόφων

Περιγραφή

Συμβουλές για την αποδοτική και οικονομική λειτουργία του τμήματος ορόφων, από τις Λίστες Εργασιών, την οργάνωση της λιναποθήκης μέχρι και την επιμέλεια του καροτσιού καμαριέρας. Επίσης, η μετατροπή του Housekeeping από τμήμα καθαρισμού σε τμήμα pampering και φροντίδας των επισκεπτών.

SESSION 3

Special Housekeeping Challenges

Περιγραφή

Εξειδικευμένες κατευθύνσεις για ειδικές περιπτώσεις καθαρισμού απαιτητικών εγκαταστάσεων, όπως δωμάτια με jacuzzi ή ακόμη και ειδικών τύπων καταλυμάτων, όπως οικολογικών ή pet friendly. 


WORKSHOP CURATOR

e0d1091dca0c72bcfc24d47537a0d1a3.jpg

Η κυρία Όλγα Αργυρού ξεκίνησε την καριέρα της ως πλήρως απασχολούμενη καθηγήτρια Φιλοξενίας στο Σχολείο Hospitality στην Ανάβυσσο. Μετά από τρία χρόνια εργασίας, έγινε υπεύθυνη σε ένα πολύ γνωστό ξενοδοχείο στην καρδιά της Αθήνας, ενώ στην συνέχεια ακολούθησαν οι δουλειές που της έδωσαν σημαντική γνώση και εξειδίκευση στο Housekeeping κομμάτι.

Για 2 χρόνια, ήταν η υπεύθυνη ορόφου στο Athens Hilton, ενώ για άλλα 2 χρόνια δούλευε ως Cleaning Operations Manager στο Klueh Human Resources Hellas. Η πρώτη της άμεση επαφή με το Housekeeping συνέβη όταν επέστρεψε στο Athens Hilton, ως Assistant Housekeeper, και διήρκεσε 4 χρόνια και 10 μήνες.

Οι επόμενες δυο δουλειές της επέκτειναν σημαντικά τις ικανότητες της στο Housekeeping, καθώς εργαζόταν ως Head Housekeeper σε δυο πολύ διάσημα ξενοδοχεία στην Αθήνα. Τα τελευταία χρόνια δούλεψε στο Nikki Beach ως House Quality Manager, ενώ τώρα εργάζεται ως Complex Executive Housekeeper στο Astir Palace Βουλιαγμένης

WORKSHOPS COORDINATOR

Η Hotelier Academy Greece επιμελείται τη θεματολογία και το περιεχόμενο των Hotelier Workshops του 100% Hotel Show. Μελετώντας τις ανάγκες των ξενοδόχων και αναλύοντας τις νέες τάσεις και εξελίξεις στο χώρο, η Hotelier Academy Greece σε συνεργασία με το 100% Hotel Show, φροντίζει να παρουσιάζει Workshops που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των Ξενοδόχων και προτείνουν χρήσιμες λύσεις και νέες ιδέες.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
  • ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • {{date.humandate}}: {{date.start}} - {{date.end}} {{date.name}}
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}