{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Crete
Seasonal
Edition
Athens
Main
Event
LOGIN VISITOR EXHIBITOR REGISTER
AS VISITOR
REGISTER TO
IOO% HOTEL WORKSHOPS
EN
GR

Πώς παρουσιάστηκε η εμπειρία του αρχιτεκτονικού φωτισμού ξενοδοχείου στο 100% Hotel Show   |  Nikos S. Morantis

Πώς παρουσιάστηκε η εμπειρία του αρχιτεκτονικού φωτισμού ξενοδοχείου στο 100% Hotel Show

Η Είσοδος του 100% Hotel Show μετατράπηκε για πρώτη φορά σε ένα (διαδραστικό) έκθεμα αρχιτεκτονικού φωτισμού φιλοξενώντας 3 Lighting Designers, οι οποίοι κατέδειξαν στην πράξη το πώς ο φωτισμός μπορεί να διαφοροποιήσει την εμπειρία ενός δωματίου ξενοδοχείου, μέσα από 3 ξεχωριστά concepts.

Δεν είναι λίγες οι φορές, που στην είσοδο του 100% Hotel Show έχουν παρουσιαστεί πραγματικά παραδείγματα από χώρους ξενοδοχείου, αντικατοπτρίζοντας τις νέες τάσεις στον ξενοδοχειακό σχεδιασμό. Έτσι και φέτος οι επισκέπτες του 100% Hotel Show, με την είσοδό τους στην έκθεση, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε ένα (διαδραστικό) installation, όπου 3 Lighting Designers κλήθηκαν να αναδείξουν την ειδική μελέτη φωτισμού ενός δωματίου ξενοδοχείου, αλλά και την ιδιαίτερη εμπειρία που μπορεί να προσφέρει στους ταξιδιώτες, έχοντας στη διάθεσή τους τρία διαφορετικά ξενοδοχειακά concept και ένα δωμάτιο το οποίο, επαναλήφθηκε με πανομοιότυπο τρόπο τρεις φορές, ως καμβάς. Το «δωμάτιο-καμβάς» σχεδιάστηκε από τον Αρχιτέκτονα του project, Μανώλη Οικονόμου, με τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτρέψει στους Lighting Designers να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες μέσω του φωτισμού, ακολουθώντας πάντα το Experience Brief που προδιαγράφηκε από τον Hotel Concept Maker του Destsetters, Ζένιο Ζένιου, ενώ ο Lighting Designer Γιώργος Αναγνωστάκης είχε τη γενική επιμέλεια και τον τεχνικό έλεγχο της συνολικής μελέτης.

Αν και κάθε δωμάτιο-καμβάς περιείχε κάποια κοινά στοιχεία, όπως για παράδειγμα το κρεβάτι, μία ντουλάπα, ένα dining table, ένα workspace και το μπάνιο, η ειδική ομάδα τού 100% Hotel Show ανέθεσε ένα διαφορετικό concept στον κάθε Lighting Designer, ο οποίος, ακολουθώντας το πιστά, έπρεπε να δέσει αρμονικά τα στοιχεία μεταξύ τους και να αναδείξει εκείνα που είναι πιο χαρακτηριστικά για την εμπειρία του ταξιδιώτη. Τα τρία διαφορετικά concepts αποτελούσαν το "The F.O.S Hotels”, και με τη λογική ότι όλα ήταν ξενοδοχεία πόλης, οι 3 Lighting Designers παίρνοντας αναλυτικό brief ολοκλήρωσαν την αναλυτική μελέτη και προδιαγραφή.

THE F HOTEL by Ειρήνη Σκαφίδα

a810ceb2d2a022bc347446699c2b6d42.jpg

"The 1st urban Hotel that blends local citizens with the city's business travellers, within a youth shell"

Ένα city ξενοδοχείο τοποθετημένο στο κέντρο της πόλης, που έχει ως κύριο κοινό του Business Travellers αλλά και Youth κοινά, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά στα πανεπιστήμια αλλά και στα μεγαλύτερα συνεδριακά κέντρα της πόλης. Δεν έχει ανταγωνιστική θέα αλλά είναι γνωστό για τα common working spaces που διαθέτει, καθώς και για το all-day brunch του, που αποτελεί σημείο αναφοράς ακόμη και για τους κατοίκους της πόλης.

Το δωμάτιο του The F Hotel είναι διαμορφωμένο κατά αυτόν τον τρόπο, ώστε να εξυπηρετήσει την εργασία μέσα στο δωμάτιο, και κατ΄ επέκταση και την κατανάλωση ελαφρών snacks. Ωστόσο, ακόμα και ο business ταξιδιώτης επιθυμεί τη μέγιστη χαλαρότητα μετά το τέλος της εργασίας του, συνεπώς αναζητά την πιο leisure πλευρά της διαμονής του στο ξενοδοχείο.

Σημείο αναφοράς του δωματίου είναι το Work Desk, που αποτελεί το πιο φωτογραφίσιμο σημείο του, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο της εμπειρίας ενός business traveller.

ΧΟΡΗΓΟΙ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ “THE F HOTEL”

THE Ο HOTEL by Θεόδωρος Κοντορήγας

2bb1b1dfe549ab5c1fa9ff3c9fb736df.jpg

“An Adults-Only Resort that makes your honeymoon remind of a romantic movie"

Τοποθετημένο σε έναν γνωστό καλοκαιρινό προορισμό, αυτό το Adults-Only Resort σχεδιάστηκε έτσι, ώστε κάθε φωτογραφία των ταξιδιωτών να θυμίζει ρομαντική ταινία. Με το ζευγάρι να αποτελεί τον βασικό πρωταγωνιστή, η εμπειρία στο δωμάτιο βασίζεται στον minimal σχεδιασμό, ώστε να αναδεικνύεται η παρουσία και η διάδραση των ανθρώπων.

Με το ξενοδοχείο να διαθέτει ήδη αρκετά ενδιαφέροντα Things to Do για τους ταξιδιώτες, η inroom εμπειρία εστιάζει κυρίως στις μετά το σούρουπο ώρες, που το δωμάτιο αναδεικνύει καλύτερα το σχεδιαστικό και light design concept του.

Σημείο αναφοράς της εμπειρίας αποτελεί το Dining Table, που φιλοξενεί τα ρομαντικά δείπνα του ζευγαριού.

ΧΟΡΗΓΟΙ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ “THE O HOTEL”

THE S HOTEL by Μαρίζα Γαλάνη

d469772ae291e52e36489b28c7041371.jpg

"A Hotel Designed to offer a Holistic Detox Experience"

Αν και πολύ κοντά στην πόλη, το S Hotel είναι χτισμένο σε μια σχετικά απομονωμένη περιοχή μέσα σε ένα πυκνό άλσος, με απρόσκοπτη θέα στον καταπράσινο λόφο στο κέντρο της πόλης και ένα έντονο forest-like experience που επικρατεί σε όλα τα κομμάτια της εμπειρίας. 

To ξενοδοχείο έχει ενισχυμένη οικολογική συνείδηση, και όλο το food concept του περιστρέφεται γύρω από το healthy living & eating. Το δωμάτιο σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτρέπει στον ταξιδιώτη να το χρησιμοποιεί ως χώρο ευεξίας, όπου μπορεί να παρακολουθήσει wellness classes στη Smart TV του, κάνοντας ακόμη και in-room yoga!

Σημείο αναφοράς του δωματίου αποτελεί το ειδικά προδιαγεγραμμένο wellness corner μέσα στο δωμάτιο, που επιτρέπει στον επισκέπτη να απολαύσει τα οφέλη του wellness living.

ΧΟΡΗΓΟΙ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ “THE HOTEL”

Μάθετε περισσότερα για το Project και τους συντελεστές του

Το Rooms+Light Project απέσπασε τις θετικές κριτικές των επισκεπτών, ενώ οι ειδικοί που συνετέλεσαν για τη δημιουργία του ανέλυσαν τις σκέψεις τους και τη λογική πίσω από κάθε δωμάτιο, σε ένα από τα φετινά Workshops του 100% Hotel Show, που αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου στην εμπειρία τού επισκέπτη κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο και τον σημαντικό ρόλο που διακατέχουν σε αυτήν ο φωτισμός αλλά και η οσφρητική εμπειρία.

Τέλος, η ομάδα του 100% Hotel Show κάλεσε όλους όσους επισκέφθηκαν την έκθεση και βίωσαν την εμπειρία του Rooms+Light Project, να συμπληρώσουν ένα σύντομο ερωτηματολόγιο σχετικά με την εμπειρία τους.

e6006efb94f4368e2fd3ce99434ce2d6.jpg


Nikos S. Morantis
Hospitality Strategy Expert
Nikos S. Morantis is in charge of 100% Hotel Show's online and digital presence. In collaboration with the fair’s organizing company, Demand Fairs & Media, he contributes to the strategic development of the institution.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: