{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Housekeeping & Wellness: Πώς η ευεξία στα ξενοδοχεία επηρεάζεται σημαντικά από την οργάνωση του Housekeeping, το συνολικό σχεδιασμό του SPA αλλά και τα F&B outlets


17/11/2018

17:00 - 18:30

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ

Μια από τις σημαντικότερες τάσεις στην ξενοδοχειακή αγορά είναι η "Εμπειρία Ευεξίας" που εξασφαλίζουν τα καταλύματα στους ταξιδιώτες. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο πολλά καταλύματα δημιουργούν Concepts γύρω από την εμπειρία ευεξίας έτσι ώστε να αυξήσουν την εμπορικότητα και κατ΄ επέκτασιν τις πωλήσεις τους. 

Η ευεξία όμως δεν αφορά μόνο ξενοδοχεία με SPA, αλλά όλα τα καταλύματα όπως Boutique Ξενοδοχεία και Βίλες, που θα φροντίσουν με το σωστό Identity, τις ανάλογες υπηρεσίες αλλά και το Design να διαμορφώσουν μια μοναδική αναζωογονητική εμπειρία.

 Σε αυτό το Workshop, το Destsetters, μια από τις δυναμικότερες εταιρείες στο χώρο του Tourism Strategy, θα αναλύσει πώς όλα τα καταλύματα μπορούν να αναβαθμίσουν το αίσθημα ευεξίας αλλά και πώς μπορούν να επικοινωνήσουν πιο αποτελεσματικά το Wellness Concept του καταλύματος. Επίσης, με διακεκριμένους ομιλητές όπως ??? θα παρουσιαστούν τα μυστικά της επιτυχίας για το σχεδιασμό ενός SPA ξενοδοχείου, ενώ με καλεσμένη την εταιρεία Butterfly Stories που εξειδικεύεται στο marketing εστιατορίων και γαστρονομίας, θα παρουσιαστεί πώς η ευεξία ενισχύεται από τη συνολική προδιαγραφή της γαστρονομικής εμπειρίας.

*photo credits: Christos Drazos for Diles & Rinies Villas

TOPIC 1

Πώς να διαμορφώσετε ένα Wellness Concept στο κατάλυμά σας και ποιες μπορεί να είναι οι απαραίτητες προδιαγραφές σε επίπεδο Facilities αλλά και υπηρεσιών

Με το δεδομένο ότι η ευεξία στα ξενοδοχεία δεν σημαίνει απλά την ύπαρξη ενός SPA χώρου, είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι η προδιαγραφή της εμπειρίας πρέπει να είναι ολιστική. Η εμπειρία ευεξίας αφορά το συνολικό Design του ξενοδοχείου, το Housekeeping και τα F&B τμήματα, τα Wellness Facilities αλλά και το Hotel Identity, με όλα να συμβάλλουν σημαντικά σε ένα επιτυχημένο Wellness Concept που θα αυξήσει τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σε όλα τα επίπεδα.


TOPIC 2

Με ποιο τρόπο τα F&B τμήματα μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία ευεξίας και κατ΄ επέκτασιν τις πωλήσεις του καταλύματος;

Η διατροφή παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην ευεξία που μπορεί να νιώσει ένας ταξιδιώτης κατά τη διαμονή του σε ένα ξενοδοχείο. Η προδιαγραφή ειδικών μενού, όχι μόνο ενισχύει το "healthy lifestyle", αλλά μπορεί να αποτελέσει και σημαντική πηγή εσόδων.

TOPIC 3

Τι πρέπει να προσέξετε στο σχεδιασμό του Spa ενός ξενοδοχείου και πώς να προσφέρετε υπηρεσίες ευεξίας σε μικρότερα καταλύματα

Ο σχεδιασμός του SPA ενός ξενοδοχείου μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στο wellness profile ενός καταλύματος. Ωστόσο, έχει αποδειχθεί ότι και μικρότερα καταλύματα χωρίς SPA, μπορούν να προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες ευεξίας που ενισχύουν τη wellness εμπειρία των ταξιδιωτών.

WORKSHOP CURATOR

d29090f73edd294404e2c9b24100a9fc.jpg

Destsetters is the fastest growing network for hotels and tourism brands, with ultimate expertise in the hospitality market. It specifies and runs specially designed services for Hotels (including Hotel Concept Development and Upselling Reports) as well as Companies (including Product Concept Development and Strategy Consulting).

In addition to the exclusive and personalized services to Hotels & Companies, Destsetters has also developed two major Original Hospitality Brands (Travel by Interest and Hotelier Academy). Both brands have been specified as useful and valuable tools for global hoteliers, providing solutions and inspiration for sales increase as well as hotelier education and training. In addition, these two brands have proved to be very successful to advertising companies that wish to reach the International hospitality market.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
  • ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • {{date.humandate}}: {{date.start}} - {{date.end}} {{date.text_gr}}
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}