{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Sold out - Hotel Storytelling Concepts: Μάθετε πώς θα δημιουργήσετε μια μοναδική ιστορία για το ξενοδοχείο σας που επηρεάζει το Design αλλά και τη συνολική Εμπειρία του καταλύματος


17/11/2018

15:30 - 17:00

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ

Ένα ιδιαίτερο Workshop σχετικά με τη δημιουργία των "Storytelling Ξενοδοχειακών Concepts"  θα διοργανωθεί για πρώτη φορά στο 100% Hotel Show, σε συνεργασία με το Δανέζικο Δημιουργικό Γραφείο "Johannes Torpe Studio". Ο γνωστός Δανός Designer, Johannes Torpe, πρώην Creative Director της Bang & Olufsen, έχοντας συνεργαστεί με τα μερικά από τα σημαντικότερα brands όπως Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana και Skype, θα μιλήσει για τον τρόπο που έχουν εξελιχθεί τα ξενοδοχεία σήμερα αλλά και τις μελλοντικές τάσεις. 

Στην παρουσίασή του θα επεξηγηθεί η σημασία της ύπαρξης concept πίσω από τη δημιουργία ενός καταλύματος, πάντοτε σύμφωνα με ένα στρατηγικό πλάνο που θα ενισχύσει τις πωλήσεις του μελλοντικού καταλύματος. 

Το case study του Red Mountain Resort στην Ισλανδία θα ολοκληρώσει το workshop, αφού θα παρουσιαστεί πώς ένα ξενοδοχειακό concept συνδέει τη Μυθολογία με την Αρχιτεκτονική, δημιουργώντας ένα Storytelling Project που προσκαλεί τους ταξιδιώτες σε μια μοναδική Spa εμπειρία.

TOPIC 1

Γιατί η δημιουργία μοναδικών εμπειριών είναι σημαντική για την επιβίωση της επιχείρησής σας

 

TOPIC 2

Case Study: Red Mountain Resort. Ένας προορισμός ευεξίας και spa που προσφέρεται για την απόδραση των αισθήσεων στην εκπληκτική Σκανδιναβική φύση και ταυτόχρονα προσκαλεί τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι εσωτερικής ανακάλυψης

 

TOPIC 3

Πώς να "ξεκλειδώσετε" την δυναμική της επιχείρησής σας μέσω συγκεκριμένου Storytelling και Design

  

WORKSHOP CURATOR

65bc8f9ae822fcf9c4cf0334daab132e.jpg

We have helped companies of all shapes and sizes tell their brand story through strong design concepts since 1997. With a founder who has never undertaken any formal education and has worked across a multitude of creative industries, the studio is an advocate for an unrestrained and fearless approach to design. 

We know no boundaries when it comes to scale, discipline, media or market. In our creations we include all senses and rethink all dimensions through strong concepts and narratives. The studio has been called unconventional on more than one occasion and wears this with pride. 

MEET JOHANNES

From nightclub design to immersive dining experiences and sensory retail solutions for high-end brands; For over 20 years the founder and vision of Johannes Torpe Studios, Danish designer Johannes Torpe, has helped clients worldwide build and strengthen their brands through playfull and thought-provoking design solutions.

Guided by the believe that we do our best work when we pursue things that move us, Johannes is an advocate for an unrestrained and intuitive approach to design and life in general. He left school at the age of 12 to play the drums and is completely self-taught as a creative practitioner. 

Having worked in most areas of the world Johannes’ practice has achieved a universality that speaks for itself. His diverse portfolio spans from interior design, industrial design, furniture design to large scale architectural concepts. To Johannes creativity is neither confined to disciplines nor industries. He simply calls himself a design activist, dedicated to telling compelling and authentic stories through design.

As creative director of the studio, Johannes channels his intuitive approach and comprehensive experience from the many aspects of the design and creative industries he has worked in, into creating an environment where the designers and projects can grow to reach their full potential.

In 2011 Johannes was named Group Creative Director of renowned high-end consumer electronics brand Bang & Olufsen, injecting new energy into the legendary brand, channeling his own passions for music, storytelling and brand-building. Johannes relinquished the role in October 2015, but continues to conduct creative consultancy work for brands.

When time allows Johannes enjoys sharing his design philosophy and unique insights into the business of design. He has spoken at events such as Design Indaba, MIPIM, The International New York Times Luxury Conference and at renowned schools like Savannah College of Art and Design, Esade and Ecole Hôtelière de Lausanne.


Το Workshop Hotel Storytelling Concepts είναι ήδη sold out! Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε το workshop παρακαλούμε να προσέλθετε στην ειδική workshop reception και να αφήσετε τα στοιχεία σας σε περίπτωση που υπάρξει διαθεσιμότητα.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
  • ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • {{date.humandate}}: {{date.start}} - {{date.end}} {{date.text_gr}}
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}