{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

XANIA | The Hotel Design Workshop


08/05/2018

10:00 - 18:00

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ

«Πώς να προδιαγράψετε ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο από το σχεδιασμό μέχρι την πώληση!»

- Το Workshop θα πραγματοποιηθεί στο Minoa Palace.

- Η είσοδος είναι δωρεάν και χρειάζεται η προσκόμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

- Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2109408714

TOPIC 1

ΤΟ HOTEL CONCEPT

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για τη δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πώς επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.

Keypoints:

  • Για ποιο λόγο είναι απαραίτητη η διασαφήνιση του concept για τη σωστή αρχιτεκτονική ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου. 
  • Πώς το σωστά προδιαγεγραμμένο concept επηρεάζει τις συνολικές πωλήσεις του ξενοδοχείου.
  • Ποια στοιχεία πρέπει να λάβει υπόψιν ο ξενοδόχος για τη σωστή προδιαγραφή ενός πετυχημένου ξενοδοχείου.

Curator:  Ζένιος Ζένιου | Upselling Hotel 

Duration: 10.00-12.00 

CURATED BY:

TOPIC 2

ΤΟ DESIGN

Πώς το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πώς συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.

Keypoints:

  • Ποια είναι τα στοιχεία που χρειάζεται ο Αρχιτέκτονας και ο Interior Designer για έναν επιτυχημένο σχεδιασμό του ξενοδοχείου.
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα στοιχεία στο σχεδιασμό που επηρεάζουν τη λειτουργικότητα και την υψηλή ικανοποίηση του πελάτη που μεταφράζεται σε κριτικές.
  • Πώς ο Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και το Design μπορούν να γίνουν πωλησιακό πλεονέκτημα και να ενισχύσουν τον τζίρο του ξενοδοχείου.

Curator: Μαρία Σφυράκη | ATN Constructions 

Special Guest: Νίκος Πέππας | Peppas N Architects

Duration: 12.30-14.00 

CURATED BY:

TOPIC 3

ΤΑ F&B OUTLETS

Πώς σχεδιάζουμε την ξενοδοχειακή γαστρονομική εμπειρία και για ποιο λόγο επηρεάζει τόσο σημαντικά το συνολικό τζίρο του ξενοδοχείου.

Keypoints:

  • Πώς η γαστρονομική εμπειρία του επισκέπτη επηρεάζει την συνολική του ικανοποίηση, που συνδέεται τόσο με τις κριτικές στα review websites όσο και με τις καταναλώσεις μέσα στο κατάλυμα.
  • Τι πρέπει να προσέξουμε στην προδιαγραφή των εστιατορίων του ξενοδοχείου και πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε γαστρονομικά στοιχεία στη συνολική εμπειρία του επισκέπτη.
  • Με ποιους τρόπους μπορούμε να προωθήσουμε το γαστρονομικό χαρακτήρα του ξενοδοχείου μας και να ενισχύσουμε το brand awareness του και τις συνολικές του πωλήσεις.

Curator: Ελισάβετ Κούτα | Butterfly Stories

Duration: 14.30-16.00 

CURATED BY:

TOPIC 4

ΤΟ ONLINE SALES IDENTITY

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.

Keypoints:

  • Πώς ορίζεται το Ξενοδοχειακό Online Identity και γιατί δεν συνδέεται πλέον μόνο με το website αλλά με την συνολική αποτύπωση του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο.
  • Ποια είναι τα σημεία κλειδιά που πρέπει ο ξενοδόχος να προσέξει έτσι ώστε να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις στο δικό του booking engine αυξάνοντας το συνολικό του revenue.
  • Πώς συνδέεται το design και το concept του ξενοδοχείου με τις πωλήσεις και με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί έτσι ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σε ταξιδιώτες αλλά και travel agents.

Curator: Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος | Hotelgenius 

Duration: 16.30-18.00 

CURATED BY:

WORKSHOP SPONSORS
Curator
Supporter
Communication Partner
Sponsors
Media Sponsors
ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
  • ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • {{date.humandate}}: {{date.start}} - {{date.end}} {{date.text_gr}}
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}