Το 100% Hotel Show διοργανώνει μια σειρά από Workshops με κορυφαίους ομιλητές, με στόχο να πληροφορήσει το Ξενοδοχειακό κοινό του.
Workshop με θέμα: Brand Loyalty: Πώς η προσωπικότητα των ξενοδοχείων δημιουργεί Hotel Repeaters
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Curator: Άννα Παπασιφάκη, Κατερίνα Πετροπούλου, Hotelising
- Ημερομηνία Διεξαγωγής: 9 Νοεμβρίου 2024
- Ώρα Διεξαγωγής: 13:30 - 14:30
- Stage: Trends Stage
Σημειώσεις:
- Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και χρειάζεται προεγγραφή.
- Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210 9408714 ή στο info@hotelshow.gr
#MeetTheCurator|Κατερίνα Πετροπούλου
Η Κατερίνα Πετροπούλου είναι η Ιδρύτρια και Managing Director της Hotelising. Σχεδίασε και ξεκίνησε την Hotelising το 2012, σε μια εποχή που τα τμήματα πωλήσεων ξενοδοχείων λειτουργούσαν αποκλειστικά εντός του ξενοδοχείου. Αναγνωρίζοντας τη δυναμική του revenue management και πώς η διαχείριση της τιμολόγησης ήταν μια χαμένη ευκαιρία για μικρά και μεσαία ξενοδοχεία, δημιούργησε την Hotelising, μια εταιρεία ειδικευμένη στην αύξηση των εσόδων των ξενοδοχείων.
Πριν από αυτό, κατείχε διευθυντικές θέσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο, για οργανισμούς όπως Starwood Hotels & Resorts και Taj Hotels Resorts and Palaces. Η Κατερίνα είναι ενεργό μέλος του European Hotel Managers Association (EHMA) και μέλος του Women On Top, μιας οργάνωσης για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και για την ισότητα στο χώρο εργασίας. Επιπλέον, υποστηρίζει διάφορα σεμινάρια της Google, με στόχο την εκπαίδευση στο digital marketing. Τέλος, συμμετέχει ως κριτής και μέντορας στο Capsule T, το βραβευμένο πρόγραμμα επιτάχυνσης που υποστηρίζει νέες start-up στο χώρο του τουρισμού.
#MeetTheCurator|Άννα Παπασηφάκη
Το ταξίδι της Άννας στον συναρπαστικό κλάδο του Τουρισμού ξεκίνησε το 2008. Έχοντας υπηρετήσει τον χώρο μέσα από διάφορους ρόλους, τα τελευταία 7 χρόνια είναι μέλος της Hotelising. Ξεκίνησε την καριέρα της στην εταιρεία ως Sales & Reservations Agent, όπου διεύρυνε τις δεξιότητές της στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών και τη μεγιστοποίηση των εσόδων των καταλυμάτων.
Σήμερα, ως Operations Manager, συνεχίζει να συμβάλλει στις πωλήσεις και στην εκπαίδευση νέων συνεργατών, ενώ παράλληλα επιβλέπει την ομαλή λειτουργία των επιχειρησιακών διαδικασιών, με στόχο τη βελτίωση τους, πάντα με πάθος για τον τουρισμό.