{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Κατερίνα Πετροπούλου: "Η καθημερινή τριβή στην εργασία, το να κινείσαι και να “ζεις” μέσα σε ένα ξενοδοχείο, θεωρώ πως είναι απίστευτη πηγή γνώσης"

Κατερίνα Πετροπούλου: "Η καθημερινή τριβή στην εργασία, το να κινείσαι και να “ζεις” μέσα σε ένα ξενοδοχείο, θεωρώ πως είναι απίστευτη πηγή γνώσης"

Η στήλη “The Person Behind” αναλαμβάνει να συστήσει στο κοινό των 100% Hotel Specials, σημαντικά πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από μια εταιρεία, ένα project, ή μια σημαντική εξέλιξη στον κλάδο, μέσα από μια σύντομη συνέντευξη 5 ερωτήσεων. Το ύφος της συνέντευξης είναι προσωποκεντρικό- η οποιαδήποτε επιχειρηματική πτυχή φωτίζεται μέσα από την προσωπική ιστορία του προσκεκλημένου. Σε αυτή τη συνέντευξη The Person Behind, επιλέξαμε να σας συστήσουμε την κα. Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας παροχής υπηρεσιών διαχείρισης σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Hotelising.

1. Κυρία Πετροπούλου, παράλληλα και σε συνέχεια των τουριστικών σπουδών σας εργαστήκατε σε high-end ξενοδοχεία, αναλαμβάνοντας διάφορες θέσεις διαδοχικά, ενώ τώρα ασχολείστε επαγγελματικά με τη διαχείριση ξενοδοχείων μέσω της εταιρείας Hotelising, διαγράφοντας μια καριέρα σε διάφορα επίπεδα. Θα θέλαμε να μας περιγράψετε:

  • Τα στάδια από τα οποία αποτελείται η επαγγελματική σας διαδρομή, και ποιοι θεωρείτε ότι ήταν “οι σταθμοί” που σας “σημάδεψαν” επαγγελματικά.

Όντως, έχω περάσει από διάφορες θέσεις και διαφορετικά τμήματα ενός ξενοδοχείου, και αυτό με έχει βοηθήσει σε πολλά επίπεδα. Εργάστηκα στο σέρβις εστιατορίου ως trainee, στην υποδοχή/ front office, αλλά και σε τμήματα κρατήσεων και sales. Κάθε μια από αυτές τις θέσεις με οδήγησε στο σημείο που είμαι σήμερα και από όλες πήρα γνώσεις και εμπειρία. Ο σταθμός που με σημάδεψε ήταν σίγουρα η πρώτη μου επαφή με τις πωλήσεις, το revenue management “με κέρδισε”!

  • Αν, με κάποιον μαγικό τρόπο, ο σημερινός εαυτός σας θα μπορούσε να στείλει ένα μήνυμα στον εαυτό σας όταν ξεκινούσε, ποιο θα ήταν αυτό;

Every day counts. Έχει σημασία πού αφιερώνουμε χρόνο, σε ποια δουλειά, σε ποιες δραστηριότητες αλλά και σε ποιους ανθρώπους. Δεν υπάρχει ούτε μια μέρα που να μην επηρεάζει τον μελλοντικό μας εαυτό, και νομίζω πως αυτό δεν το καταλαβαίνουμε σε μικρότερη ηλικία. Μια μόνο μέρα μοιάζει ασήμαντη, αλλά το άθροισμα όλων αυτών καθορίζει το πού οδηγούμαστε. 

  • Από την επιχειρηματική σας πορεία, για ποιο πράγμα νιώθετε περήφανη που είστε “The Person Behind”, και γιατί;

Για την ομάδα της Hotelising. Θεωρώ τη δημιουργία μιας δυνατής και υποστηρικτικής ομάδας τη μεγαλύτερη πρόκληση για κάθε οργανισμό, και τίποτα δε μου δίνει μεγαλύτερη χαρά από το να ξέρω πως αυτό το έχουμε πετύχει. Οι ομάδες οδηγούν στην επιτυχία. 


a83d159e6fe2e9ed751d22f7504d6a24.jpg

Ξενοδοχείο ΟSOM | OSOM Resort | Μύκονος


2. Πόσο σημαντικό θεωρείτε το να έχει κάποιος που ασχολείται με τον κλάδο ακαδημαϊκή γνώση αλλά και εμπειρία από διαφορετικές θέσεις, και πόσο ρόλο έπαιξε αυτό στο να είστε εσείς τώρα πιο αποτελεσματική στο Hotel & Revenue Management;

Πάντα πίστευα στην εργασιακή εμπειρία στον κλάδο μας. Η καθημερινή τριβή στην εργασία, το να κινείσαι και να “ζεις” μέσα σε ένα ξενοδοχείο, θεωρώ πως είναι απίστευτη πηγή γνώσης. Πάει μπροστά όποιος έχει όρεξη για δουλειά, είναι πρόθυμος να μάθει καινούρια πράγματα και να βγει από το comfort zone του και έχει innovative ιδέες. Στο ακαδημαϊκό κομμάτι είμαι υποστηρίκτρια της δια βίου εκπαίδευσης. Τα πιο σημαντικά μαθήματα επιμόρφωσης τα κάνω τα τελευταία χρόνια. 


3. Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι σε κάποιο από τα ξενοδοχεία που έχετε αναλάβει έγιναν -κατόπιν δικής σας διευθέτησης- γυρίσματα από εκπομπή ενός μεγάλου βρετανικού καναλιού. Πώς προέκυψε αυτό και ποια ήταν τα οφέλη για το ξενοδοχείο; Ποια άλλα εργαλεία και υπηρεσίες προσφέρετε στους ξενοδόχους;

Όταν αναλαμβάνεις τις πωλήσεις για ένα ξενοδοχείο, κοιτάς να αδράξεις κάθε ευκαιρία για έσοδα και publicity! Κάπως έτσι προέκυψε και η βρετανική παραγωγή. Τα οφέλη για το ξενοδοχείο ήταν μεγάλα, καθώς η παραγωγή απέφερε σημαντικά έσοδα και επιμήκυνση της περιόδου, καθώς κλείστηκε με exclusivity την περίοδο του Οκτωβρίου. Επιπλέον, την επόμενη χρονιά ανανεώθηκε η συμφωνία λόγω άψογης συνεργασίας, για τα γυρίσματα της αντίστοιχης γερμανικής παραγωγής. Τέλος, στην πιο δύσκολη χρονιά μέχρι σήμερα στον κλάδο μας, το 2020, είχαμε άλλη μια παραγωγή τον Οκτώβριο σε ένα από τα ξενοδοχεία μας, τα γυρίσματα ενός γερμανικού reality show στο Paros Agnanti Resort. Είναι μέσα στη στρατηγική επικοινωνία μας τέτοιου είδους συνεργασίες, που μας προσδίδουν κύρος και διεθνές publicity. Αντίστοιχες συνεργασίες καλλιεργούμε και στα υπόλοιπα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, με στόχο την καλύτερη προβολή του brand τους.


4. Στα πλαίσια της διαχείρισης των ξενοδοχείων, πέρυσι είχατε και την ευθύνη της διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης από την πλευρά τού τουρισμού. Γνωρίζουμε ότι τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεστε λειτούργησαν κανονικά το καλοκαίρι του 2020. Ποια ήταν η στρατηγική που τους συμβουλεύσατε να ακολουθήσουν ως προς τις ακυρώσεις και την προσέλκυση επισκεπτών, και ποια είναι η πρόβλεψή σας για το 2021;

Είμαι πολύ χαρούμενη που τελικά τα ξενοδοχεία μας άνοιξαν πέρσι και λειτούργησαν κανονικά, γιατί φέτος έχουμε πίσω μας την οργάνωση των υγειονομικών διαδικαστικών και είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι. Αυτό που συμβουλεύσαμε τα ξενοδοχεία μας ήταν να εκμεταλλευτούν τις περσινές χαμηλές πληρότητες για να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία και τις διαδικασίες τους, με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών. Τα ξενοδοχεία μας το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό, και απέσπασαν πολύ καλές βαθμολογίες και θετικά reviews από τους πελάτες που τα επισκέφθηκαν. Έτσι, φέτος ξεκινάμε με ένα γερό πλεονέκτημα. Ως προς τις ακυρώσεις και την προσέλκυση πελατών, η ομάδα μας έκανε μια τιτάνια προσπάθεια από νωρίς να ισορροπήσει ανάμεσα στην ταμειακή ροή των ξενοδόχων και την  ικανοποίηση των πελατών των ξενοδοχείων. Αυτό που θέλαμε ήταν να αποφύγουμε τις επιστροφές χρημάτων, για να προστατεύσουμε τους ξενοδόχους, αλλά να μην δημιουργήσουμε από την άλλη πλευρά δυσαρέσκεια στους πελάτες, που πιθανά να ένιωθαν εγκλωβισμένοι στην περίπτωση που δεν θα μπορούσαν να ταξιδέψουν. Παρόλη τη δυσκολία της κατάστασης παραμείναμε ψύχραιμοι, και αυτό φάνηκε εκ του αποτελέσματος. Επίσης, ήταν μια μοναδική ευκαιρία να μάθουμε πολλά και να διδάξουμε ακόμα περισσότερα στους συνεργάτες μας, στο θέμα τού crisis management.


5. Καθώς το ύφος της συγκεκριμένης συνέντευξης επιδιώκει να είναι προσωποπαγές, περιγράψτε μας αν θέλετε, μια μέρα της Κατερίνας Πετροπούλου. Τέλος, ποιο είναι το όνειρό σας για το επαγγελματικό σας μέλλον; Δηλαδή, πώς οραματίζεστε την επαγγελματία Κατερίνα Πετροπούλου δέκα, ή είκοσι χρόνια μετά από τώρα;

Η καθημερινότητά μου έχει αλλάξει τελείως, όπως όλων μας. Έχω μεταφέρει τις περισσότερες δραστηριότητες online, και μέσα στην ημέρα είμαι σε virtual meetings με την ομάδα της Hotelising και άλλα επαγγελματικά ραντεβού. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα και προσπαθώ να διαβάζω καθημερινά, τα βιβλία με ξεκουράζουν.

Μελλοντικά, θέλω να συνεχίσω να δημιουργώ και να εξελίσσομαι μέσα από τη δουλειά μου.

Κωνσταντίνος Κώτσος
Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων και Eπικοινωνίας της εταιρείας Demand Fairs & Media. Ανήκει στην ομάδα επικοινωνίας και οργάνωσης του 100% Hotel Show. Ασχολείται με θέματα τουρισμού, design, τέχνης, τεχνολογίας υλικών και ό,τι άλλο δίνει απαντήσεις στις απορίες του.
ΕΠΟΜΕΝΟ 100% HOTEL SHOW
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ 100% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση 100% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του 100% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media