{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Έρευνα: Τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας

Έρευνα: Τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με  διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας

Όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 192% για τις ΗΠΑ, 51% για τη Γαλλία, 25% για την Ιταλία, 27% για τη Γερμανία, 48% για την Ολλανδία, 36% για την Κύπρο και μόλις 7% για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Ελλάδα καταλαμβάνει υψηλή θέση στις ετήσιες λίστες προτίμησης των τουριστών σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η Αθήνα, η μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα της Ελλάδας βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων. Πώς επηρεάζεται όμως το ενδιαφέρον της τουριστικής ζήτησης για τον προορισμό της Αθήνας στο ιδιαίτερο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που δημιούργησε ο Covid-19, και όχι μόνο, από την αρχή του 2020 μέχρι σήμερα;

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αναζήτησης των ταξιδιωτών αναφορικά με τον προορισμό και τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις,  χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης, της  τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την περιοχή της Αθήνας. 

89885ebb4e9bc32292c200d20527068d.jpg


 Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Αθήνα:

  • Οι αναζητήσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο είναι μειωμένες, αλλά τον Μάρτιο αρχίζουν να σταθεροποιούνται. Από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο είναι εμφανώς αυξημένες για τις περισσότερες χώρες (πλην του Ηνωμένου Βασιλείου πιθανότατα λόγω περιορισμού πτήσεων από τη χώρα). Η συμπεριφορά αυτή πιθανότατα οφείλεται στις περιόδους καραντίνας λόγω covid-19 πέρυσι και φέτος. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 192% για τις ΗΠΑ, 51% για τη Γαλλία, 25% για την Ιταλία, 27% για τη Γερμανία, 48% για την Ολλανδία, 36% για την Κύπρο και μόλις 7% για το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Φέτος, οι αναζητήσεις παρουσιάζουν αυξημένη τάση ανά μήνα, με εξαίρεση τον Φεβρουάριο. Η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζεται τον Μάιο, υποδεικνύοντας το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών από τις 6 αυτές χώρες για διαμονή στη Σαντορίνη το καλοκαίρι. Επίσης, τον Ιούνιο συνεχίζεται η αύξηση στις αναζητήσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος για τις αναφερόμενες χώρες, εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου. Τον Ιούλιο παρατηρείται μείωση των αναζητήσεων σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ η Γαλλία, η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζουν αύξηση. Πιο αναλυτικά, τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση των αναζητήσεων κατά 14% για τη Γαλλία, 2% για την Ολλανδία, 40% για το Ηνωμένο Βασίλειο και μείωση κατά 4% για την Κύπρο, 3% για τις ΗΠΑ, 7% και για την Ιταλία.
  • Το 2021, η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο αναζητήσεων ανάμεσα στις υπόλοιπες είναι οι ΗΠΑ, με δεύτερη το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Το 2021 παρατηρείται αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για ΗΠΑ και Γαλλία, ενώ οι υπόλοιπες  εμφανιζόμενες παρουσιάζουν μείωση με εντονότερη αυτών από Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.


3dc027df5e58572aa88b89b55022599b.jpg
f1a1c63232f1ca2f88abc41769131942.jpg

 Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, από την ομάδα της Tourix, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση στους ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε, χρησιμοποιώντας 1819 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τη διαμονή στην Αθήνα. 

Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με τη διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας: https://analytics.tourix.gr/athens/

100% Hotel Specials Team
Εξειδικευμένα Στελέχη Της Demand Fairs & Media Και Επιλεγμένοι Εξωτερικοί Συνεργάτες.
Η ομάδα των 100% Hotel Specials, προβληματίζεται, ερευνά και καταγράφει τις Σύγχρονες Ανάγκες του Κλάδου της Φιλοξενίας, αλλά και τις Νέες Τάσεις και Καινοτομίες που σχετίζονται με τη δημιουργία, τη λειτουργία και την ανάπτυξη των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Τα αποτελέσματα της συστηματικής αυτής προσπάθειας, με τη μορφή άρθρων, παρουσιάσεων κοκ, ενσωματώνονται στο περιεχόμενο των 100% Hotel Specials.
ΕΠΟΜΕΝΟ 100% HOTEL SHOW
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ 100% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση 100% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του 100% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media