{{user.name}}
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ WORKSHOPS

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro

Στην GEYER Hellas έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη πρόταση, προκειμένου να διασφαλίσουμε στον εκάστοτε επενδυτή μια ομαλή και ασφαλή μετάβαση στις απαιτήσεις της νέας εποχής (Digitalization). 

Με γνώμονα το γεγονός ότι, για το επόμενο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να τροποποιηθούν οι εγκαταστάσεις τουριστικών καταλυμάτων εκμεταλλευόμενες την τεχνολογία (ΙοΤ), σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις λύσεις/προτάσεις που μπορούν να τοποθετηθούν σε νέες ή υφιστάμενες εγκαταστάσεις, παρέχοντας τη βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας σε όλους τους χώρους μιας τουριστικής μονάδας, από τη μικρότερη μέχρι την πιο σύνθετη: 

Με το ασύρματο σύστημα αυτοματισμού GEYER-Fibaro, μπορούμε να περιορίζουμε τις καταναλώσεις σε συστήματα κλιματισμού, φωτισμού και λοιπών φορτίων, μέσω της συνεχούς εποπτείας και του απομακρυσμένου ελέγχου τους. Ένα σύστημα αυτοματισμού μειώνει έως και 30% τα έξοδα ανά δωμάτιο. Το Fibaro λειτουργεί με πρωτόκολλο Z-Wave, πολύ πιο ελαφριά συχνότητα από το WiFi. Είναι πλήρως επεκτάσιμο, καθώς ο επενδυτής μπορεί την πρώτη χρονιά να εγκαταστήσει σενάρια φωτισμού, και την επόμενη να τα κάνει dimming, να βάλει έλεγχο ρολών κοκ.

Λειτουργικότητες FIBARO για ξενοδοχεία/Airbnb/ενοικιαζόμενα

  • Θερμοστάτης
  • Θερμοσίφωνας
  • Κλιματισμός (VRV – VRF – Split units, Αντλίες Θερμότητας)
  • Έλεγχος φωτισμού (σενάρια – dimming)
  • Έλεγχος σε γρίλιες/σκίαστρα/κουρτίνες
  • Ηλεκτρονική κλειδαριά (δυνατότητα πρόσβασης χωρίς κλειδί – με κωδικό)
  • Ανίχνευση πληρότητας
  • Ενεργειακή απόδοση (μέτρηση/έλεγχος καταναλώσεων)
  • Πυρανίχνευση δωματίου (και έλεγχος CO)
  • Multimedia (TV –VOIP συσκευές κοκ)
  • Λειτουργίες με button: DND - MUR
  • Κουμπί πανικού για λουτρό ή όπου αλλού απαιτείται (ασύρματο)
  • Έλεγχος παρουσίας – ενσωμάτωση καρτοδιακόπτη
  • Έλεγχος ψυκτικών θαλάμων (ξενοδοχεία- οινοποιεία- αποθήκες φαρμάκων, κ.ο.κ.)
  • Έλεγχος ζεστού νερού χρήσης
  • CCTV, Συναγερμός, Πυρανίχνευση ολόκληρου του ξενοδοχείου
  • Θυροτηλεόραση – Πρόσβαση 


Πώς μπορούν τα παραπάνω να συνδυαστούν με τις νέες οδηγίες, όσον αφορά τις απαιτούμενες ενέργειες που πρέπει να κάνουν τα τουριστικά καταλύματα λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19);

Υποδοχή

Διαδικτυακό check-in/out: Ο πελάτης θα λάβει την ημέρα της άφιξης τον κωδικό που θα χρειάζεται για να ενεργοποιήσει τον Fibaro λογαριασμό του (ο οποίος και θα απενεργοποιηθεί αυτόματα με το check out). Θα κάνει check in αμέσως μόλις φτάσει στο ξενοδοχείο και θα ενημερωθεί αυτόματα για το δωμάτιό του, στο οποίο και θα πάει απευθείας.

Δωμάτια και καθαριότητα σε όλους τους χώρους 

DND - MUR - Room Service: Από το κινητό του, ο πελάτης (ή, σε περίπτωση που παρέχεται tablet ελέγχου στο δωμάτιο, θα μπορεί και από εκεί) θα μπορεί να ενημερώνει για το αν θα χρειαστεί να γίνει κάποια έκτακτη καθαριότητα και σε ποιον τομέα. Επίσης, θα μπορεί να ενημερώνει ότι δεν θέλει να τον ενοχλήσουν. Τέλος, θα μπορεί να παραγγέλνει μέσω του κινητού ό,τι extra χρειάζεται (πετσέτες, ηλεκτρικές συσκευές κλπ), μέσω της εφαρμογής.

To Do List: Οι υπεύθυνοι υποδοχής και καθαριότητας θα ελέγχουν αν η καθαρίστρια έκανε "κλικ" στο κουμπί που ενημερώνει ότι η καθαριότητα έχει γίνει στο δωμάτιο ή σε όποιο άλλο πόστο έχει οριστεί ότι πρέπει να είναι. Η υπενθύμιση στην καθαρίστρια μπορεί να γίνεται σε ένα κινητό ή tablet, το οποίο θα αναγράφει και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει. Η συσκευή μπορεί να είναι η ίδια με του χρήστη δωματίου σε περίπτωση tablet, στο οποίο θα συνδέεται επί τόπου με άλλο account. Με ένα ατομικό κινητό τηλέφωνο, θα μπορεί να έχει και Access στους χώρους που της επιτρέπουν (όπως τα δωμάτια της βάρδιάς της). Ανάλογα με το πόστο, θα υπάρχουν και λίστες με τις ενέργειες που πρέπει να κάνει, και θα τα τσεκάρει για να ενημερώνει τους αρμοδίους. Μόλις τελειώνει το δωμάτιο, θα πηγαίνει μήνυμα στον πελάτη ότι είναι έτοιμο.

Χώροι εστίασης

Say Yes to reservations: Δύο αναμένεται να είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι για να φάει ο επισκέπτης. Ο πρώτος θα είναι το delivery και ο δεύτερος το να κάτσει στο εστιατόριο. 

Στην πρώτη περίπτωση, μέσω της εφαρμογής, θα μπορεί ο πελάτης από το δωμάτιο να κάνει την παραγγελία του, και να του μεταφέρεται εκεί το φαγητό (την ίδια μέθοδο μπορεί να ακολουθήσει και στην πισίνα ή στην παραλία του ξενοδοχείου). 

Στη δεύτερη περίπτωση, επειδή γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των τραπεζιών θα είναι ελάχιστος, θα μπορεί να κάνει κράτηση. Θα επιλέγει τη χρονική διάρκεια μέσα από ένα εύρος επιλογών (π.χ. 13:00-13-45, 13:45-14:30), το μενού και τον αριθμό των ατόμων.

Κλιματισμός & πλυντήρια

Οι τρόποι χρήσης των κλιματιστικών μονάδων είναι οι εξής τρεις:

  1. 24/7,
  2. Καθημερινός καθαρισμός-έλεγχος-εκκίνηση-λειτουργία όχι στον ανακυκλωμένο αέρα,
  3. Καθόλου.

Την 3η περίπτωση δεν την εξετάζουμε. Για τις δύο πρώτες προτείνουμε τα εξής: 

1η: Σταθερή θερμοκρασία σε όλους τους χώρους μέρα-νύχτα, με κλειδωμένη την εντολή από τον υπεύθυνο συντήρησης. Όποτε ορίζει ο κανονισμός, θα αποστέλλεται προγραμματισμένο μήνυμα στον συντηρητή και εκείνος θα ξεκινάει επιτόπου τη συντήρηση των μονάδων. Όπως και οι καθαρίστριες, θα ενημερώνει ποιους χώρους συντήρησε, και σε περίπτωση δωματίου θα ενημερώνεται με μήνυμα ο πελάτης ότι έγινε συντήρηση στο κλιματιστικό του (αν είναι split). 

2η: Σταθερή θερμοκρασία σε όλους τους χώρους μέρα-νύχτα, με κλειδωμένη την εντολή από τον υπεύθυνο συντήρησης. Όποτε ορίζει ο κανονισμός, θα αποστέλλεται προγραμματισμένο μήνυμα στον συντηρητή και εκείνος θα ξεκινάει επιτόπου τη συντήρηση των μονάδων. Όπως και οι καθαρίστριες, θα ενημερώνει ποιους χώρους συντήρησε. 

Αντίστοιχες ενέργειες συντήρησης και για τα πλυντήρια. 

Χρήση ανελκυστήρων & κοινόχρηστων θυρών 

Μέσω του κινητού, ο πελάτης θα μπορεί να καλεί το ασανσέρ από το δωμάτιό του. Επίσης, θα μπορεί να ανοίγει τις πόρτες που θα είναι εξουσιοδοτημένος να χρησιμοποιεί, μέσω της χρήσης του κινητού (δεν θα μπορεί να κάνει άσκοπες βόλτες σε διαδρόμους). 

Σε περίπτωση κρούσματος 

Red Alert 

Άμεση ενημέρωση από τη διοίκηση του ξενοδοχείου προς τους πελάτες και τους υπαλλήλους, μέσω μηνύματος Alert Covid-19 στα κινητά και τα tablet. Κάθε πελάτης θα μπορεί να απενεργοποιήσει το μήνυμα, με το που μπει στο δωμάτιό του. Από εκεί και πέρα, θα δίνονται οδηγίες από τους αρμοδίους. 

Τα παραπάνω μπορούν να εφαρμοστούν μέσω της εφαρμογής Fibaro, με άμεση ισχύ.


Για περισσότερες πληροφορίες & παραγγελίες για το προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 22210 98711 ή ηλεκτρονικά στο cs@geyer.gr. 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Z-Wave
  • Πλήρως επεκτάσιμο
  • Προσαρμόζεται σε υφιστάμενα συστήματα ελέγχου & ασφάλειας
  • Ενσωματώνεται σε οποιοδήποτε υφιστάμενο διακοπτικό υλικό

Φωτογραφίες

yg0rZ8Kw45.jpg
dvMnef_cwR.jpg
2zb43Yr-au.jpg

Video Παρουσίασης

Για περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και την εταιρεία πατήστε εδώ.

Κωνσταντίνος Κώτσος
Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων και Eπικοινωνίας της εταιρείας Demand Fairs & Media. Ανήκει στην ομάδα επικοινωνίας και οργάνωσης του 100% Hotel Show. Ασχολείται με θέματα τουρισμού, design, τέχνης, τεχνολογίας υλικών και ό,τι άλλο δίνει απαντήσεις στις απορίες του.
ΕΠΟΜΕΝΟ 100% HOTEL SHOW
{{exhibition.humandate}}
MEC Παιανία
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ 100% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση 100% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του 100% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media