{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Crete
Seasonal
Edition
Athens
Main
Event
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΕΚΘΕΤΗΣ ΕΓΓΡΑΨΟΥ
ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
EN
GR

Αναδημοσίευση από Travel Daily News | Δημ. Μπούχαλης: Κάθε μία επιχείρηση πρέπει να κάνει το δικό της πλάνο   |  Travel Daily News

Αναδημοσίευση από Travel Daily News | Δημ. Μπούχαλης: Κάθε μία επιχείρηση πρέπει να κάνει το δικό της πλάνο

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη ή κάποια μελλοντικά σχέδια.

Εξακολουθεί να προειδοποιεί την τουριστική βιομηχανία ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab, Δημήτρης Μπούχαλης, ότι η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει το δικό της πλάνο βασισμένη στα πρωτόκολλα που θα εκδώσουν η ελληνική κυβέρνηση, οι διεθνείς Tour Operators, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή κοινή πρακτική, σύμφωνα με την on line συζήτηση που είχε με το TravelDailyNews χθες, στα πλαίσια της 100% Hospitality Online Week, και με θέμα Πώς αναμένεται να αναδιαμορφωθεί η στρατηγική των ξενοδοχείων την επόμενη ημέρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συζήτηση έχει μέχρι στιγμής πάνω από 11.500 views στα Social Media.

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη, ή κάποια μελλοντικά σχέδια.

Ο καθηγητής κ. Μπούχαλης εξήγησε ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει την πελατεία της, τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας. ”Αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στο επιχειρηματικό μοντέλο της κάθε επιχείρησης και θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το κόστος και το όφελος. Είναι σημαντικό όλοι να δουλέψουν μαζί και αρμονικά μέσα στην επιχείρηση, αλλά και στον ευρύτερο προορισμό. Τα πρωτόκολλα θα πρέπει να τηρούνται για να προστατεύσουν την υγεία όλων των ανθρώπων που διακινούνται στο κύκλωμα του τουρισμού. Η δημόσια εικόνα της επιχείρησης και η επικοινωνία είναι πάρα πολύ σημαντική”.

Σε παρέμβασή του ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, τόνισε ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και με πολλή δυσκολία μπορεί να ανοίξει η τουριστική σεζόν φέτος. Περνώντας όμως και ένα μήνυμα αισιοδοξίας, μας είπε ότι πρέπει να ανοίξει η τουριστική σεζόν και να πεισθούν κυβερνήσεις και παράγοντες ώστε να υποστηριχθεί το προσωπικό. ”Το κλειδί της επιτυχίας είναι όμως ο πελάτης που προέρχεται από την Ε.Ε. με ποσοστό πάνω από 90%. Για να ανοίξουν οι πτήσεις θα πρέπει να πάρει μέτρα η Ε.Ε. και να υπάρξουν διακρατικές συμφωνίες με βάση συγκεκριμένα πρωτόκολλα. Θέλουμε να ανοίξει η σεζόν, να μάθουμε να ζούμε με τον COVID-19 και να αρθεί η απαγόρευση των ταξιδιών μεταξύ των μελών της Ε.Ε.”.

Ο κ. Φώτης Φακές, γενικός διευθυντής στην αλυσίδα Steigenberger με 150 ξενοδοχεία, που εξαγοράστηκε πρόσφατα από την κινεζική Ηuafu Αzur, τόνισε ότι ”αν δεν υπάρξει εμβόλιο ή φάρμακο, απλά τώρα μειώνουμε τη ζημία. Ίσως υπάρχει ένα περιθώριο στο business travel, αλλά δεν μπορούν να εφαρμοσθούν πρωτόκολλα που απαιτούν 14 μέρες καραντίνα στους πελάτες”. Επίσης, μας ανέλυσε την κατάσταση στη Γερμανία, όπου μόλις άνοιξαν τα πρώτα ξενοδοχεία, ενώ τμηματικά ανοίγουν και τα υπόλοιπα. Τα περισσότερα ξενοδοχεία ανοίγουν χωρίς F&B, με πρωινό στο δωμάτιο, λιγότερα καθίσματα στα εστιατόρια, και, φυσικά, όλα τα πορσελάνινα σκεύη απολυμαίνονται συχνά. ”Τα 5άστερα ξενοδοχεία δεν μπορούν να προσφέρουν με αυτήν την κατάσταση 5άστερες υπηρεσίες”, τόνισε.

Travel Daily News
Ημερήσια Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Η Ημερήσια Ηλεκτρονική Εφημερίδα που από το 1999 ενημερώνει με συνέπεια τους επαγγελματίες της Τουριστικής Αγοράς Ελλάδας & Κύπρου.
CLOSE
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ IOO% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση IOO% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του IOO% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media