{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Crete
Seasonal
Edition
Athens
Main
Event
LOGIN VISITOR EXHIBITOR REGISTER
AS VISITOR
REGISTER TO
IOO% HOTEL WORKSHOPS
EN
GR

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro   |  Konstantinos Kotsos

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro

Ασύρματο Σύστημα Αυτοματισμού GEYER Fibaro

Στην GEYER Hellas, έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη πρόταση, προκειμένου να διασφαλίσουμε στον εκάστοτε επενδυτή μια ομαλή και ασφαλή μετάβαση στις απαιτήσεις της νέας εποχής (Digitalization). 

Με γνώμονα ότι για το επόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να τροποποιηθούν οι εγκαταστάσεις τουριστικών καταλυμάτων και να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία (ΙοΤ), σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις λύσεις/προτάσεις που μπορούν να τοποθετηθούν σε νέες ή υφιστάμενες εγκαταστάσεις, παρέχοντας την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας σε όλους τους χώρους μιας τουριστικής μονάδας, από την μικρότερη μέχρι την πιο σύνθετη: 

Με το ασύρματο σύστημα αυτοματισμού μας (GEYER-Fibaro) να μπορούμε να περιορίζουμε τις καταναλώσεις σε συστήματα κλιματισμού, φωτισμού και λοιπών φορτίων, μέσω της συνεχούς εποπτείας και του απομακρυσμένου ελέγχου τους. Ένα σύστημα αυτοματισμού μειώνει έως και 30% τα έξοδα ανά δωμάτιο. Το Fibaro λειτουργεί με πρωτόκολλο Z-Wave, πολύ πιο ελαφριά συχνότητα από το WiFi. Eίναι πλήρως επεκτάσιμο, μπορεί ο επενδυτής την πρώτη χρονιά να εγκαταστήσει σενάρια φωτισμού και την επόμενη να τα κάνει dimming, να βάλει έλεγχο ρολών κοκ.

Λειτουργικότητες FIBARO για ξενοδοχεία/Airbnb/ενοικιαζόμενα

  • Θερμοστάτης
  • Θερμοσίφωνας
  • Κλιματισμός (VRV – VRF – Split units, Αντλίες Θερμότητας)
  • Έλεγχος φωτισμού (σενάρια – dimming)
  • Έλεγχος γρίλιες/σκίαστρα/κουρτίνες
  • Ηλεκτρονική κλειδαριά (δυνατότητα πρόσβασης χωρίς κλειδί – με κωδικό)
  • Ανίχνευση πληρότητας
  • Ενεργειακή απόδοση (μέτρηση/έλεγχος καταναλώσεων)
  • Πυρανίχνευση δωματίου (και έλεγχος CO)
  • Multimedia (TV –VOIP συσκευές κοκ)
  • Λειτουργίες με button: DND - MUR
  • Κουμπί πανικού για λουτρό ή όπου αλλού απαιτείται (ασύρματο)
  • Έλεγχος παρουσίας – ενσωμάτωση καρτοδιακόπτη
  • Έλεγχος ψυκτικών θαλάμων (ξενοδοχεία- οινοποιεία- αποθήκες φαρμάκων, κ.ο.κ.)
  • Έλεγχος ζεστού νερού χρήσης
  • CCTV, Συναγερμός, Πυρανίχνευση ολόκληρου του ξενοδοχείου
  • Θυροτηλεόραση – Πρόσβαση 


Πώς μπορούν τα παραπάνω να συνδυαστούν στις νέες οδηγίες που αφορούν τις απαιτούμενες ενέργειες που πρέπει να κάνουν τα τουριστικά καταλύματα λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19):

Υποδοχή

Διαδικτυακό check-in/out: Ο πελάτης θα λάβει την ημέρα της άφιξης τον κωδικό που θα χρειάζεται για να ενεργοποιήσει τον Fibaro λογαριασμό του (ο οποίος και θα απενεργοποιηθεί αυτόματα με το check out). Θα κάνει check in με το που φτάνει στο ξενοδοχείο και θα ενημερωθεί αυτόματα για το δωμάτιο του στο οποίο και θα πάει απευθείας.

Δωμάτια και καθαριότητα σε όλους τους χώρους 

DND - MUR - Room Service: Από το κινητό του ο πελάτης (ή σε περίπτωση που παρέχεται tablet ελέγχου στο δωμάτιο θα μπορεί και από εκεί) θα μπορεί να ενημερώνει για το αν θα χρειαστεί να γίνει κάποια έκτακτη καθαριότητα και σε ποιο τομέα. Επίσης θα μπορεί να ενημερώνει ότι δεν θέλει να τον ενοχλήσουν. Τέλος θα μπορεί να παραγγέλνει μέσω του κινητού ότι χρειάζεται extra (πετσέτες, ηλεκτρικές συσκευές κλπ) μέσω πάλι της εφαρμογής.

To Do List: Οι υπεύθυνοι υποδοχής και καθαριότητας θα ελέγχουν αν η καθαρίστρια έκανε "κλικ" στο κουμπί που ενημερώνει ότι η καθαριότητα έχει γίνει στο δωμάτιο ή σε όποιο άλλο πόστο έχει οριστεί ότι πρέπει να είναι. Η υπενθύμιση στην καθαρίστρια μπορεί να γίνεται σε ένα κινητό ή tablet το οποίο θα αναγράφει και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει. Η συσκευή μπορεί να είναι η ίδια με του χρήστη δωματίου σε περίπτωση tablet, στο οποίο θα συνδέεται επί τόπου με άλλο account. Με ένα ατομικό κινητό τηλέφωνο θα μπορεί να έχει και Access στους χώρους που της επιτρέπουν (όπως τα δωμάτια της βάρδιας της). Ανάλογα το πόστο θα υπάρχουν και λίστες με τις ενέργειες που πρέπει να κάνει και θα τα τσεκάρει για να ενημερώνει τους αρμοδίους. Μόλις τελειώνει το δωμάτιο θα πηγαίνει μήνυμα στον πελάτη ότι είναι έτοιμο.

Χώροι εστίασης

Say Yes to reservations: Δυο αναμένεται να είναι οι ποιο δημοφιλείς τρόποι για να φάει ο επισκέπτης. Ο πρώτος θα είναι το delivery και ο δεύτερος το να κάτσει στο εστιατόριο. 

Στην πρώτη περίπτωση, μέσω της εφαρμογής θα μπορεί ο από το δωμάτιο να κάνει την παραγγελία του και να του την πηγαίνουν (την ίδια μέθοδο μπορεί να ακολουθήσει και στην πισίνα ή στην παραλία του ξενοδοχείου). 

Στην δεύτερη περίπτωση, επειδή γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των τραπεζιών θα είναι ελάχιστος, θα μπορεί να κάνει κράτηση. Θα επιλέγει την χρονική διάρκεια μέσα από ένα εύρος επιλογών (π.χ. 13:00-13-45, 13:45-14:30), το μενού και τον αριθμό των ατόμων.

Κλιματισμός & πλυντήρια

Οι τρόποι χρήσης των κλιματιστικών μονάδων είναι οι εξής τρεις:

  1. 24/7,
  2. Καθημερινός καθαρισμός-έλεγχος-εκκίνηση-λειτουργία όχι στον ανακυκλωμένο αέρα,
  3. Καθόλου.

Την 3η περίπτωση δεν την εξετάζουμε. Για δυο πρώτες προτείνουμε τα εξής: 

1η: Σταθερή θερμοκρασία σε όλους τους χώρους μέρα-νύχτα με κλειδωμένη την εντολή από τον υπεύθυνο συντήρησης. Όποτε ορίζει ο κανονισμός θα βγαίνει προγραμματισμένο μήνυμα στον συντηρητή και θα ξεκινάει επιτόπου την συντήρηση των μονάδων. Όπως και στις καθαρίστριες θα ενημερώνει ποιους χώρους συντήρησε και σε περίπτωση δωματίου θα ενημερώνεται με μήνυμα ο πελάτης ότι έγινε συντήρηση στο κλιματιστικό του (αν είναι split). 

2η: Σταθερή θερμοκρασία σε όλους τους χώρους μέρα-νύχτα με κλειδωμένη την εντολή από τον υπεύθυνο συντήρησης. Όποτε ορίζει ο κανονισμός θα βγαίνει προγραμματισμένο μήνυμα στον συντηρητή και θα ξεκινάει επιτόπου την συντήρηση των μονάδων. Όπως και στις καθαρίστριες θα ενημερώνει ποιους χώρους συντήρησε. 

Αντίστοιχες ενέργειες συντήρησης και για τα πλυντήρια. 

Χρήση ανελκυστήρων & κοινόχρηστων θυρών 

Μέσω του κινητού ο πελάτης θα μπορεί να καλεί το ασανσέρ από το δωμάτιό του. Επίσης θα μπορεί να ανοίγει τις πόρτες που θα είναι εξουσιοδοτημένος μέσω της χρήσης του κινητού (δεν θα μπορεί να κάνει άσκοπες βόλτες σε διαδρόμους). 

Σε περίπτωση κρούσματος 

Red Alert 

Άμεση ενημέρωση από την διοίκηση του ξενοδοχείου προς τους πελάτες και τους υπαλλήλους μέσω μηνύματος Alert Covid-19 στα κινητά και τα tablet. Κάθε πελάτης θα μπορεί να απενεργοποιήσει το μήνυμα με το που μπει στο δωμάτιό του. Από εκεί και πέρα θα δίνονται οδηγίες από τους αρμοδίους. 

Τα παραπάνω μπορούν να εφαρμοστούν μέσω της εφαρμογής Fibaro με άμεση ισχύ.


Για περισσότερες πληροφορίες & παραγγελίες για το προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 22210 98711 ή ηλεκτρονικά στο cs@geyer.gr. 

Specifications

  • Z-Wave
  • Fully scalable
  • Adapts to existing control and security systems
  • It is integrated in any existing switching material

Photos

yg0rZ8Kw45.jpg
dvMnef_cwR.jpg
2zb43Yr-au.jpg

Video Presentation

For more Information please click here εδώ.

Konstantinos Kotsos
Communication & Pr
Communication and Pr manager at the organising company Demand Fairs & Media. Part of the communication team and organisation of 100% Hotel Show. Fields of interest are tourism, material technology, arts, design and everything that feeds his curiosity.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: