{{user.name}}
REGISTER AS VISITOR TAKE PART IN THE WORKSHOPS

100% Hospitality Online Week Q&As | Θεματική Κατηγορία: Εμπειρία & Στρατηγική

Konstantinos Kotsos,
100% Hospitality Online Week Q&As | Θεματική Κατηγορία: Εμπειρία & Στρατηγική

Ημερομηνία πραγματοποίησης: 12 Μαΐου 2020

Κατά τη διάρκεια της 100% Hospitality Online Week (που διοργανώθηκε από το 100% Hotel Show το διάστημα 11-15 Μαΐου 2020), υποβλήθηκαν, από το κοινό που την παρακολούθησε, αρκετές ερωτήσεις προς τους ομιλητές ή τους επαγγελματίες καλεσμένους -κάποιες μπόρεσαν να λάβουν άμεση απάντηση, και κάποιες άλλες όχι.
Με το tag100% Hospitality Online Week Q&As δημοσιεύονται απαντήσεις επί των ερωτήσεων της κάθε ημέρας, οι οποίες δεν στάθηκε εφικτό να απαντηθούν “on air”, ενώ έχει γίνει και μια επιλογή, ώστε οι ερωτήσεις που απαντώνται να είναι επίκαιρες και να μην έχουν ξεπεραστεί (ή, απαντηθεί) από την πραγματικότητα το ενδιάμεσο διάστημα.



Νέες λύσεις για το λειτουργικότερο Operation των Ξενοδοχείων Παρουσίαση της πλατφόρμας Mews - Agnes Jaworska (εταιρεία Mews Systems

Q: Το Mews είναι λογισμικό; 

A: Ναι. Είναι λογισμικό διαχείρισης καταλυμάτων, αλυσίδων και διαμερισμάτων όλων των μεγεθών. Ωστόσο, δεν παρέχει μόνο τις συνηθισμένες υπηρεσίες (καταχώρηση κρατήσεων, έκδοση παραστατικών, αποθήκευση profiles πελατών και στατιστικά στοιχεία), αλλά αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση, καθώς ο πελάτης μπορεί να ξεκινήσει το ταξίδι του κάνοντας την κράτηση με τη μηχανή κρατήσεων της MEWS, και να το ολοκληρώσει κάνοντας on-line check out και αφήνοντας τα σχόλια και τις απόψεις του σχετικά με το κατάλυμα και την εμπειρία του σε αυτό.

Q: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Mews σε σχέση με άλλα PMS; 

  A: Αυτό εξαρτάται από τον κάθε ξενοδόχο και χρήστη. Ο κάθε ένας από αυτούς έχει διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες.  Κατά τη γνώμη μου, το βασικό πλεονέκτημα του MEWS είναι ότι το σύστημα αποτελείται από πολλά υποσυστήματα (μηχανή κρατήσεων, διαθεσιμότητα, τιμές), των οποίων η διαχείριση γίνεται από ένα σημείο. Μπορούμε πολύ εύκολα να χρεώσουμε κάποια προκαταβολή, να δεχθούμε πληρωμή με τη χρήση του online POS (Merchant online payment getaway), και στην συνέχεια να στείλουμε αυτόματα αποδεικτικό στον πελάτη. Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα στην καμαριέρα να έχει άμεση πρόσβαση στην κατάσταση των δωματίων. Καθώς το MEWS συνδέεται με εκατοντάδες άλλες εφαρμογές μέσω του ανοιχτού API, ο ξενοδόχος -μέσω του συστήματος- μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενεργοποιήσει τη σύνδεση που επιθυμεί, μέσω του MEWS Marketplace. Τέλος, το MEWS δεν αποτελεί μόνο ένα ξενοδοχειακό σύστημα, αλλά σας παρέχει και τη δυνατότητα να συμμετέχετε σε διάφορα events, σεμινάρια, webinars, καθώς και να έχετε on-line υποστήριξη από έμπειρα άτομα του ξενοδοχειακού κλάδου.

Q: Είναι εύκολο στην εγκατάστασή του; Πόσο κοστίζει; 

A: Επειδή η εφαρμογή είναι cloud based, δεν χρειάζεται εγκατάσταση σε κάποιον τοπικό υπολογιστή. Η πρόσβαση γίνεται μέσω browser από οποιαδήποτε συσκευή (PC, laptop, tablet, κινητό). Το μόνο που χρειάζεται εγκατάσταση είναι η εφαρμογή για την καμαριέρα, την οποία μπορούμε να “κατεβάσουμε” από το play store. Το κόστος της εφαρμογής ξεκινάει από τα 840€ και αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των δωματίων ή των κρεβατιών. Είναι κατάλληλο και για hostels, ενώ σύντομα θα μπορούμε να χρεώνουμε και αίθουσες ή διάφορους άλλους χώρους, ανά λεπτό ή ανά ώρα και όχι μόνο ανά ημέρα.

Q: Μέσω του Mews μπορεί κανείς να προχωρήσει σε χρεώσεις, εκδόσεις τιμολογίων ή αποδείξεων, σε online check-in και check-out; Συνδέεται και με τη μηχανή αναζήτησης; 

A: Ναι, όλα αυτά είναι εφικτά μέσω του MEWS. Μπορούμε να χρεώσουμε οποιαδήποτε υπηρεσία παρέχουμε στον πελάτη, ή μπορεί και ο ίδιος ο πελάτης -κάνοντας το on-line check out μόνος του- να προσθέσει τα προϊόντα του mini bar που κατανάλωσε την τελευταία νύχτα και στη συνέχεια να τα πληρώσει όλα on-line, με τη χρήση του online payment getaway της MEWS. Επίσης, εφ’ όσον ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε on-line check in και check out με τη χρήση του Mews, χωρίς να έρθει σε επαφή με τον υπάλληλο, μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει μέσω της μηχανής αναζήτησης και κάποιες άλλες ενέργειες που συνοδεύουν το check in, όπως να σκανάρει το διαβατήριο ή την ταυτότητά του, ή ακόμα και να ανοίξει την πόρτα του δωματίου, προγραμματίζοντας την κάρτα κατά τη διάρκεια του self-check in. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών παραστατικών, καθώς και υποστήριξης υποκαταστημάτων.

Q: Το συγκεκριμένο PMS αφορά boutique hotels με μικρό αριθμό δωματίων; 

A: Όπως ανέφερα και προηγουμένως, υποστηρίζει καταλύματα όλων των μεγεθών. Το πλεονέκτημά του, όσον αφορά τα μικρά καταλύματα, είναι το ότι ένας άνθρωπος μπορεί με τη χρήση του MEWS να τα κάνει όλα. Από όπου και αν είστε, μπορείτε να δώσετε διαθεσιμότητα, να καταχωρήσετε μια τηλεφωνική κράτηση ή να δεχτείτε και την πληρωμή, και όλα μέσω ενός κινητού τηλεφώνου! Επίσης, είναι το πλέον κατάλληλο για ένα VIP check in, κάτι που χρησιμοποιείται ειδικά στα καταλύματα της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Με ένα tablet ολοκληρώνετε τη διαδικασία χωρίς ο πελάτης να έρχεται σε πολύ κοντινή επαφή με εσάς, ή μπορεί να το κάνει και μόνος του χωρίς να περάσει καν από την υποδοχή. Επιπλέον, το MEWS συνδέεται απ’ ευθείας με την booking.com, και σύντομα και με άλλα κανάλια, επομένως -στην περίπτωση των μικρών καταλυμάτων- μπορούμε να αποφύγουμε το κόστος του channel manager και να γίνεται όλη η διαχείριση από ένα σύστημα.

Q: Ο προβληματισμός μου είναι ότι το αυτόματο check-in and check- out, καθώς και όλο το αυτοματοποιημένο journey στο ξενοδοχείο, αποτρέπουν την οποιαδήποτε επικοινωνία με τα άτομα του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα να γίνεται το experience πιο απρόσωπο. Καταλαβαίνω για ποιον λόγο πρέπει να γίνει. Αυτό όμως, έρχεται σε αντίθεση με τη ζεστή φιλοξενία για την οποία φημιζόμαστε οι Έλληνες. Το ξενοδοχείο στο οποίο εργάζομαι, είναι ένα μικρό ξενοδοχείο 11 δωματίων, το οποίο ξεχωρίζει κυρίως για το ζεστό και φιλόξενο προσωπικό του. Ωστόσο, όλο το remote experience έρχεται σε αντίθεση με αυτό. Πώς μπορούμε να εντάξουμε το προσωπικό σε αυτή τη διαδικασία, ώστε το experience να είναι περισσότερο personal και όχι απρόσωπο, διατηρώντας παράλληλα τον σημαντικό ρόλο του προσωπικού και την ταυτότητα του ξενοδοχείου; 

A: Από σήμερα και στο εξής αυτή θα είναι η καθημερινή συζήτηση: Η δυνατότητα του on-line check in/check out. Ο κόσμος έχει αλλάξει, και ο ταξιδιώτης επίσης. Πρέπει οπωσδήποτε να τους παρέχουμε τη δυνατότητα του contact free check in/check out και πληρωμής. Δεν σημαίνει όμως ότι -τηρώντας κάποια πρωτόκολλα- δεν θα μπορέσουμε να τους παρέχουμε και το πιο προσωπικό και ζεστό καλωσόρισμα. Έτσι, ο κάθε επισκέπτης θα απολαύσει τη φιλοξενία μας.  Το MEWS σάς δίνει τη δυνατότητα να τους παρέχετε και τα δύο είδη του check-in/out. Στη συνέχεια, εσείς και ο πελάτης θα επιλέγετε ποιο από τα δύο θα χρησιμοποιήσετε. 

Konstantinos Kotsos
Communication & Pr
Communication and Pr manager at the organising company Demand Fairs & Media. Part of the communication team and organisation of 100% Hotel Show. Fields of interest are tourism, material technology, arts, design and everything that feeds his curiosity.
NEXT 100% HOTEL SHOW
{{exhibition.humandate}}
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT 100% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in 100% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with 100% Hotel Show news by following us on Social Media: